Kadra

Jakub Pytel

Przedmioty:

Historia, Historia i teraźniejszość, Religia ewangeliczna

Uważam, że o każdym społeczeństwie najwięcej mówi nie jego historia, a to, jak naucza własnej historii. Czy uczymy dat i statystyk? A może wskazujemy na procesy, prawidłowości i wzorce postępowania, które pozwolą młodemu człowiekowi wyrosnąć na dorosłego, który jest świadomy otaczającej go rzeczywistości i zdolny do podejmowania mądrych decyzji? Jestem zwolennikiem interdyscyplinarnych metod nauczania, angażujących indywidualne zdolności i pasje ucznia oraz przygotowujących młodzież do akademickiego myślenia, które przyda im się na studiach. Okres dorastania jest najważniejszym czasem rozwoju i kształtowania się umysłu, a prowadzenie dziecka w tym procesie to nie tylko przyjemność, ale i obowiązek.

Swoje wykształcenie zdobyłem na Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej oraz, kontynuując edukację, na Wydziale Historii Uniwersytetu Warszawskiego.